Veelgestelde vragen

Verzenden & Retourneren

 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zeker! Na het plaatsen van een bestelling krijg je een ontvangstbevestiging per email. Geen ontvangstbevestiging gehad? Kijk even of deze niet in je ongewenste inbox (spam box) is gekomen.

 

Komt er een factuur bij een zending?

Omdat het afleveradres vaak niet gelijk is aan het factuuradres sturen wij de factuur alleen per email aan de persoon die de bestelling plaatst. De ontvanger ziet dus geen factuur.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Indien het pakket nog niet is overgedragen aan PostNL kunnen wijzigingen nog doorgegeven worden. Wijzigingen kunnen doorgegeven worden per email, vermeld hierbij het bestelnummer en wat er gewijzigd moet worden.

 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij streven ernaar om een bestelling zo snel mogelijk te versturen. Heb je vandaag besteld? Dan doen wij ons uiterste best om de zending de volgende werkdag op de post te doen.

 

Waar wordt mijn bestelling mee verzonden?

Na verwerking worden de zendingen overgedragen aan PostNL.

 

Kan ik een bestelling terug sturen?

Niet tevreden? Uiteraard kun je je bestelling terug sturen. Neem even contact op via het contactformulier of per email met de reden om de bestelling terug te sturen.

 

Overig

 

Staat jouw vraag er niet tussen? neem dan contact op via het contactformulier of per email.